立陶宛食品出口商协会(LITMEA)

立陶宛食品出口商协会(LITMA)www.litmea.lt由多家食品公司组成。这些食品公司经营各种不同种类的产品,活跃于国内或国外市场,公司间彼此不是直接竞争对手,而是关注互信与合作的机会。

使命。帮助会员提高国外市场的竞争力,带来商业机会,专业技能以及业务联系。

会员的合作重点:

1.参展期间的完全合作。(包括参与立陶宛以及欧盟资助的项目,合作参与各种展会,为会员提供信息与协助)
2.与立陶宛机构合作,关心出口事宜。与其他相关方参与合作出口促销及推广项目。
3.在寻找外国市场的新伙伴方面进行合作,交换互惠信息。
4.创建共同的营销手段,共同传播会员的信息,并且为每位会员寻找目标伙伴。

 

会员感到有兴趣的目标伙伴 

1.  愿意在出口市场中代表本协会会员的食品及饮品批发商
2.  寻找供应商和生产者的食品零售商
3.  酒店、饭馆以及咖啡厅代表
4.  寻找与相似厂商的合作机会的食品生产者
5.  使公司或购买者卷入类似活动的其他协会及组织
6.  具有互惠合作方案的其他公司和个人

 

立陶宛食品出口商协会的成绩 

每年超过300万欧元的销售量,其中的60%来自外国市场。
出口到世界40多个国家。
产品出口量每年增加大概20%。

 

维尔纽斯农场股份有限公司和凯西亚多利斯农场股份有限公司

 

 

Vilniaus ir Kaišiadorių paukšynai

维尔纽斯农场股份有限公司和凯西亚多利斯农场股份有限公司 ,隶属于纵向型KG集团(Kauno Grudai ) 。这意味着公司从农作物种植到消费者餐桌上的家禽产品供应的所有流程都遵循严格、规范的控制。
维尔纽斯农场股份有限公司和凯西亚多利斯农场股份有限公司的家禽农场一个月销售超过7000吨的家禽和家禽产品,占出口市场的35%以上。这两家公司共拥有2100名员工。
公司遵循ISO22000质量管理标准,在产品安全方面遵循英国零售商协会的BRC食品安全标准(A级)。国际标准应用于生产的各个阶段,从孵化到产品生产和送货。
维尔纽斯农场股份有限公司和凯西亚多利斯农场股份有限公司致力于以下业务:鸡蛋孵化、日龄小鸡、肉鸡饲养、新鲜家禽、家禽半成品和家禽产品。

 

 

Boslita ir KO

JSC “Boslita” ir Ko 是立陶宛最大的起泡葡萄酒和葡萄酒饮品的生产者之一,于1997年在立陶宛Kaunas成立。本公司享有独家使用著名意大利葡萄酒厂商“Bosca”的商标、制作技术和配方的权利。” Bosca周年”是本公司最著名的产品。“Boslita” ir Ko 出口产品到拉脱维亚、爱沙尼亚、乌克兰、波兰、爱尔兰、英国和美国。

 

 

Rūta, JSC

RŪTA是立陶宛的老字号之一,其历史可以追溯到1913年的希奥利艾城。RŪTA的主要经营活动是生产巧克力甜品,糖衣丸和焦糖。RŪTA生产大概300余种不同的产品,包括一些特需产品如有机、无糖的甜品。甜食工厂关心消费者的健康,并且以其责信心和关怀闻名于世。我们的甜品由高质量的天然原料如浆果和水果制成。传统以及现代配方都在加工过程中有所使用。在全工厂,食品安全和质量管理体系都遵循国际标准ISO 22000:2005 和ISO 9001:2008。

  • Pradinis
  • Naujienos
  • Asociacija "LITMEA" įgyvendino projektą"Verslo misijos organizavimas į Azerbaidžaną, eksporto plėtros galimybių vertinimas bei partnerių-importuotojų paieška Azerbaidžane"

Asociacija "LITMEA" įgyvendino projektą"Verslo misijos organizavimas į Azerbaidžaną, eksporto plėtros galimybių vertinimas bei partnerių-importuotojų paieška Azerbaidžane"

socialinis-fondas.jpg (regular, 437x177)

 

               

 

Projektas “ Verslo misijos organizavimas į Azerbaidžaną, eksporto plėtros galimybių vertinimas bei  partnerių-importuotojų  paieška Azerbaidžane“

Projekto Nr. IGEI14-005

 

Lietuvos maisto eksportuotojų asociacija „LITMEA“, įgyvendino projektą „Verslo misijos organizavimas į Azerbaidžaną, eksporto plėtros galimybių vertinimas bei  partnerių-importuotojų  paieška Azerbaidžane, kuris dalinai finansuojamas ES struktūrinių fondų finansuojamos VšĮ Versli Lietuva įgyvendinamos priemonės „Įmonių grupinės eksporto iniciatyvos (IGEI)“ lėšomis.  Projektas vykdomas pagal Lietuvos 2007 – 2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto “Verslo produktyvumo didinimas ir verslo aplinkos gerinimas“ priemonę „Asistentas – 3”

Projekto vertė:  22.669,12 Eur.
Projekto trukmė: 2015 m. kovo mėn. 04 d. - 2015 m. balandžio mėn.30 d.

Pareiškėjas ir projekto vykdytojas:  Lietuvos maisto eksportuotojų asociacija “LitMEA”

Projekto dalyviai:

1. UAB Boslita ir Ko

2. AB Biovela

3. UAB Cerera foods

4. UAB Ūkininko rojus

5. UAB Acorus calamus

6. UAB Lukšių pieninė

7. UAB Rūta

8. UAB Liūtukas ir Ko

Projekto esmė:

Kiekvienais metais Lietuvos maisto pramonės gamintojai turi galimybę pristatyti savo naujausius gaminius tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkai. Nemažos finansinės išlaidos ir organizacinės pastangos verčia įmones riboti dalyvavimo parodose skaičių. Todėl aktyviai klientų paieškai užsienyje (dalyvavimui parodose, verslo misijų organizavimui), nemaža dalis įmonių šios galimybės atsisakė arba sumažino aktyvumą. Tačiau įmonių apklausos rodo, kad aktyvi klientų paieška bei dalyvavimas parodose būtina sąlyga išlaikyti savo konkurencines pozicijas, o taip pat vienintelis būdas įeiti į naujas rinkas. Darbo užsienio rinkose praktika rodo, kad įmonė, siekdama įeiti ir įsitvirtinti pasirinktoje rinkoje turi dalyvauti parodose ir verslo misijose kasmet, ne mažiau 3 metus iš eilės, kad įgautų užsienio partnerių pasitikėjimą kaip rimta ir kryptinga įmonė. Įmonės vienkartinis dalyvavimas, arba nedalyvavimas dažnai priimamas kaip blogas signalas. Todėl maisto pramonės įmonėms yra labai reikalinga parama, siekiant užtikrinti reikalingą įmonių aktyvumą užsienio rinkose ir stabilų dalyvavimą bei galimybę kompensuoti dalį išlaidų skatinti išlaikyti aktyvumą.

Įmonių praktika rodo, kad svarbiausią ir lemiamą įtaką partnerio susiradimui lemia aktyvus tiesioginis bendravimas su potencialiais partneriais. Iš dalyvavimo parodose patirties įmonės pažymi, kad dalyvavimas parodose yra gana pasyvus potencialių partnerių paieškos būdas, nes tenka laukti savo stende atvykstančių susidomėjusių potencialių partnerių, labai dažnai nepavyksta sulaukti norimų partnerių.

 Todėl, tarp maisto pramonės įmonių sektoriaus įmonių išaugo poreikis organizuoti verslo misijas, kurių metu būtų organizuojami tiksliniai susitikimai su potencialiais partneriais – užsienio mažmeninių tinklų atstovais, potencialiais distributoriais.. Organizuojant verslo misijas, įmonėms tenka didelis organizacinis krūvis. Lietuvos maisto pramonės sektoriaus įmonių daugumą sudaro mažos ir vidutinės įmonės, kuriose su eksporto partneriais daugiausia dirba tik po 1-2 žmones kiekvienoje įmonėje. Tad suorganizuoti verslo misiją vienai įmonei yra labai sunkus uždavinys. Todėl tokiais atvejais tenka samdyti išorės specialistus, konsultantus, dirbančius konkrečioje šalyje, kurie padėtų organizuoti visą procesą – pradedant nuo potencialių partnerių duomenų bazės sudarymo, baigiant pagalba konkrečiuose susitikimuose su užsienio partneriais jų įmonėje. Šios paslaugos yra labai reikalingos, tačiau brangiai kainuoja.

Todėl valstybės parama verslo misijų organizavimui bei reikalingų konsultantų  samdymui yra labai aktuali ir reikalinga maisto pramonės įmonėms.

Šis projektas vykdytas Azerbaidžane. Šioje šalyje gerai žinomas Lietuvos vardas, aktyviai dirbama vyriausybiniu lygiu. Aktyviai yra bendraujama su šios šalies verslininkais, kai kurios įmonės eksportuoja savo produkciją, kai kurios ieško partnerių . Tiek esamų kontaktų plėtojimui, tiek naujų kontaktų paieškai reikalingas gyvas bendravimas, reikia susipažinti su vietinio verslo specifika, pamatyti kokia yra mažmeninė prekyba, kaip ji vykdoma Azerbaidžane. Įvykdyta apklausa parodė, kad yra susidomėjimas galimybėmis eksportuoti ir plėsti kontaktus į šią šalį iš Lietuvos maisto pramonės įmonių.

Projekto tikslai: 

Lietuvos maisto pramonės  įmonės verslo misijai Azerbaidžane  formavo šiuos ilgalaikius dalyvavimo  tikslus:

  • Savos produkcijos pristatymas Azerbaidžano rinkoje dirbantiems mažmeniniams tinklams ir distributoriams.
  • Potencialių eksporto partnerių paieška.
  • Ilgalaikių tiekimo sutarčių sudarymas.
  • Importuotojų Azerbaidžane paieška.
  • Naujų produktų pristatymas jau esamiems verslo partneriams.
  • Stabiliai veikiančios įmonės įvaizdžio kūrimas.

 

Projekto atitiktis eksporto plėtros strategijai:

Azerbaidžanas  yra Lietuvos Respublikos 2009-2013 metų eksporto plėtros strategijoje nurodytų prioritetinių šalių sąraše (Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas dėl Lietuvos Respublikos 2009–2013 metu eksporto plėtros strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių plano patvirtinimo, 2009 m. lapkričio 11

d. Nr. 1494)